X
تبلیغات
*** به وبلاگ تقویت نیسان پاترول خوش آمدید ***

به وبلاگ تقویت نیسان پاترول خوش آمدید

صفحه اصلی        تاریخچه نیسان پاترول        در باره ما        تماس با ما

تقویت (تیونینگ) نیسان پاترول MQ 160 - جعبه دنده (گیربکس) شش دنده برای نیسان پاترول
NISSAN PATROL MQ 160 TUNE UP
 

به نام خدا

   سلام دوستان عزیز... .

   این روزها با افزایش طرفداران نیسان پاترول مخصوصا نوع دو درب آن، بازار بازسازی و تقویت آن هم گرم شده است... .

   نصب جعبه دنده ی شش دنده یکی از اولین مواردی است که دوستان پاترول سوار به فکر اجرای آن می افتند... اما قبل از شروع به نکات زیر توجه فرمایید...:

   ۱- جعبه دنده های دست دوم شش دنده ی موجود در بازار همگی مخصوص نیسان پاترول های دیزل هستند و برای موتورهای گازوئیلی با قدرت بیشتراز موتور بنزینی نیسان پاترول ساخت ایران طراحی شده اند، لذا بعد از نصب اگر بخت و اقبال یارتان بوده باشد و جعبه دنده ی خوبی گیرتان آمده باشد، در دنده های ۱ الی ۴ اگر کاهش قدرت نداشته باشید افزایش قدرتی هم نخواهید داشت و دنده ی پنجم نیز فقط و فقط در جاده های صاف یا سرازیری به شما اجازه می دهد حال پراید را بگیرید... .

   ۲- برای نصب این جعبه دنده ها باید حدودا ۱۰ سانتیمتر از میل گاردان عقب بریده شود و ۱۰ سانتیمتر نیز به طول گاردان جلو افزوده شود که این مورد باعث می شود در هر افزایش یا کاهش ارتفاعی دیفرانسیل ها صدا بدهند... .

   از نکات دیگر که باید در این زمینه به آن توجه شود این است که ضرایب دنده های اکثر این جعبه دنده های شش دنده، چون برای دیزل طراحی شده اند مناسب نیسان پاترول بنزین سوز ایرانی نیست لذا برای حفظ قدرت موتور باید مدام دنده ی معکوس بکشید... .

   با تشکر - فرشید نیکپوری

+ نوشته شده در  پنجشنبه سوم فروردین 1391ساعت 8:47  توسط فرشید نیکپوری  |